Naar menu

Hoe werkt KPN Teletolk?

Bellen via KPN Teletolk doe je met een app op je smartphone, tablet of computer. Een medewerker van KPN Teletolk zet alle spraak voor jou om in tekst of in de Nederlandse Gebarentaal. Ook andersom.

Aanmelden voor KPN teletolk

Bellen in gebaren, tekst of spraak

Spraak naar tekst
Je kunt per gesprek kiezen voor tekst- of beeldbemiddeling. Kies je voor tekst, dan typ je wat je wilt zeggen. De medewerker van KPN Teletolk leest dit voor aan de persoon met wie je belt. Deze horende persoon praat terug en de medewerker van KPN Teletolk zet voor jou de gesproken woorden weer om in tekst.

Spraak naar gebarentaal
Kies je voor beeldbemiddeling, dan gebeurt hetzelfde, maar dan in gebarentaal. Bij de beeldbemiddelingsdienst werken geregistreerde tolken Nederlandse Gebarentaal.

Wil je zelf ook spreken in plaats van typen of gebaren? Dat kan.

Meld je aan voor KPN Teletolk

Wil jij ook bellen via KPN Teletolk? Vraag dan de Tolkcontact-app aan voor je telefoon, tablet of computer. En meld je aan bij KPN Teletolk. Kijk voor meer informatie op de pagina Starten met bellen.

Meer weten over KPN Teletolk?
Stuur ons een e-mail: contact@kpnteletolk.nl of kijk voor een antwoord op jouw vraag bij de meest gestelde vragen.