Aanmelden

Om gebruik te kunnen maken van KPN Teletolk dient u zich eenmalig te registreren. Na de registratie kunt u direct bellen en gebeld worden via de bemiddelingsdienst.

U hoeft zich alleen aan te melden voor KPN Teletolk als u doof of slechthorend bent. Horende gebruikers kunnen direct bellen naar 020-301 32 00 om te bellen naar een geregistreerde gebruiker.

Let op: om te kunnen bellen via KPN Teletolk heeft u Total Conversation-software nodig. Heeft u nog geen Total Conversation-software, regel dat dan eerst. Hiernaast vindt u een overzicht van de Total Conversation-leveranciers in Nederland.

Aanmeldformulier * Verplicht veld

 

Bemiddelingsdienst

Om te kunnen bellen via de bemiddelingsdienst heeft u Total Conversation-software nodig. Vul hier uw sip-adres in. Weet u niet wat uw sip-adres is, neem dan contact op met uw Total Conversation-leverancier. Heeft u nog geen eigen Total Conversation-applicatie? Neem dan eerst contact op met een van de aanbieders.

Na uw aanmelding ontvangt u automatisch een e-mail met het aan u toegewezen telefoonnummer. Met dit nummer kunnen mensen u bellen via de bemiddelingsdienst. Wilt u ook op uw eigen mobiele telefoonnummer bereikbaar zijn? Dat kan, vul hieronder uw 06-nummer in.

Facturatie

De gesprekskosten bedragen €0,09 per minuut. Per gesprek wordt een starttarief van €0,09 in rekening gebracht. De gesprekskosten worden door ons automatisch geïncasseerd. Vermeld hier het IBAN-nummer waarvan wij de gesprekskosten kunnen incasseren.
Als u uw IBAN nummer niet kent, dan kunt u deze hier opvragen op basis van uw bank- of girorekeningnummer.

Betaalt uw werkgever uw gesprekskosten en heeft u het IBAN-nummer van uw werkgever ingevuld? Vul dan hier ook de naam van het bedrijf waar u werkt in:

De facturen voor KPN Teletolk worden in opdracht van KPN geïncasseerd door Beren Groep. Door ondertekening van dit formulier geeft u toestemming aan Beren Groep om doorlopende incasso-opdrachten te sturen naar uw bank om een bedrag van uw rekening af te schijven wegens het gebruik van KPN Teletolk en aan uw bank om doorlopend een bedrag van uw rekening af te schrijven overeenkomstig de opdracht van Beren Groep.
Als u het niet eens bent met deze afschrijving kunt u deze laten terugboeken. Neem hiervoor binnen 8 weken na afschrijving contact op met uw bank. Vraag uw bank naar de voorwaarden.